Міська влада продовжує працювати над брендингом Вінниці
1 min read
Сергій Моргунов на своїй сторінці у Фейсбук розповів, що цілі Маркетингової стратегії Вінниці реалізовані на 91%. А це важливий фундамент для подальшого успішного розвитку громади.

Що вдалось зробити:
– прийняли Стратегію розвитку туризму до 2030 року
– розробили перший в Україні стандарт гостинності
– випустили туристичний путівник – встановили нову туристичну навігацію у середмісті
– затвердили брендбук «Візуалізація бренда міста Вінниці»
– започаткували співпрацю з французьким Діжоном у сфері гастротуризму.
“А ще у Вінниці відкрилась унікальна виставка колекцій і мініатюр – з найбільшим рухомим макетом міста серед українських музеїв. Пандемія, звичайно, обмежила міжнародну співпрацю, проте контакти з нашими закордонними друзями ми тримаємо і онлайн. Вінницю знають і про неї говорять. І важливо зміцнювати сильні позиції Вінниці як міста ідей, яке привабливе для мешканців, бізнесу, туристів”.

“Тому серед пріоритетів на 2021 рік з розвитку Вінницької громади – підтримка сфери маркетингу і туризму. Зокрема, розпочнемо реконструкцію приміщення на вул. Соборній під створення інноваційного туристичного хабу. Також очікуємо старту будівництва у Вінниці І черги заводу компанії HEAD, яка є світовим лідером з виробництва спортивного спорядження”.
