Пн. Вер 20th, 2021

Міська влада продовжує працювати над брендингом Вінниці

1 min read

Сергій Моргунов на своїй сторінці у Фейсбук розповів, що цілі Маркетингової стратегії Вінниці реалізовані на 91%. А це важливий фундамент для подальшого успішного розвитку громади.

Що вдалось зробити:

– прийняли Стратегію розвитку туризму до 2030 року

– розробили перший в Україні стандарт гостинності

– випустили туристичний путівник – встановили нову туристичну навігацію у середмісті

– затвердили брендбук «Візуалізація бренда міста Вінниці»

– започаткували співпрацю з французьким Діжоном у сфері гастротуризму.

“А ще у Вінниці відкрилась унікальна виставка колекцій і мініатюр – з найбільшим рухомим макетом міста серед українських музеїв. Пандемія, звичайно, обмежила міжнародну співпрацю, проте контакти з нашими закордонними друзями ми тримаємо і онлайн. Вінницю знають і про неї говорять. І важливо зміцнювати сильні позиції Вінниці як міста ідей, яке привабливе для мешканців, бізнесу, туристів”.

“Тому серед пріоритетів на 2021 рік з розвитку Вінницької громади – підтримка сфери маркетингу і туризму. Зокрема, розпочнемо реконструкцію приміщення на вул. Соборній під створення інноваційного туристичного хабу. Також очікуємо старту будівництва у Вінниці І черги заводу компанії HEAD, яка є світовим лідером з виробництва спортивного спорядження”.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin